2 Mart 2017 Perşembe

Youtube Kanal Nasıl Açılır Ve Kanal Açtıktan Sonra Neler Yapılmalıdır ? I Youtube Kanal Açma Resim Anlatımlı Para Kazanma Açma

  Hiç yorum yok

Youtube Kanal Nasıl Açılır Ve  Kanal Açtıktan Sonra Neler Yapılmalıdır ? I Youtube Kanal Açma Resim Anlatımlı Para Kazanma Açma

Youtube Kanal Nasıl Açılır Ve  Kanal Açtıktan Sonra Neler Yapılmalıdır ? I Youtube Kanal Açma Resim Anlatımlı Para Kazanma Açma



  Youtube Kanal nasıl açılır ? ve kanal açtıktan sonra neler yapılmalıdır ? gibi sorulara elimden geldikçe yardımcı olacağım. Bu yazı benim ilk yazım olduğu için heyecanlanarak yazdığımda buradan bildirmek isterim. Konumuza dönmek gerekirse Öncelikle şu soruya cevap verelim.

Youtube dan para kazanılıyormuş mu ? 

Evet Kazanılıyor , fakat reklam gelirleri düşük olduğundan daha çok sponsor ve dışarıdan gelen reklamlarla yüklü miktarda para kazanıldığı ortada dır. Buna örnek olarak İki kanal önermek istiyorum. 

1- NDNG-Enes batur Oyun Kanalı , Orkun ışıtmak Eğlence kanalı Bu iki arkadaşımız youtube da güzel gelirler elde ederek hayatlarına devam etmektedirler . Peki parayı nasıl kazandıklarına gelecek olursam , NDNG- Enes batur oyun kanalı oyun videoları çekerek 3 yıl kadar bir süreyle youtube da . Şuan ki ortalama 4 milyona yakın bir abone sayısı vardır peki abone ne demek derseniz ? youtube da kanalların videolarını takipte kalmak için abone olma sistemi vardır bu sistem reklam alma , sponsor almada çok önem taşımaktadır. Abone Olarak sizi takip eden kullanıcı sayısını göz önünde bulundurmuş oluyorsunuz. Bu yüzdende abone sistemi baya önem taşıyan bir sistemdir. 

 Evet biliyorum NDNG nedir ? Sorusu kafanıza takılmış olabilir size açıklamasını yapayım meraklanmanızı gitsin. 

New Day New Game ( Yeni gün Yeni Oyun Demek Arkadaşlar. ) Videolara kafa atarak giriş yapıyor. Bunu da buradan söylemiş olayım.

 Evet youtube genel kültür verdiysek şimdi konumuza tekrar dönelim arkadaşlar. Öncelikle ilk sorumuz olan youtube para kazanılıyor mu? sorusuna cevap verdim , daha sonra ise youtube kanal açmayı size görsel  yollarla anlatacağım dikkatlice takip edin beni.

  • Öncelikle bir gmail hesabınız olması lazım ? Eğer yoksa merak etmeyin size yardımcı lin koyacağım . Gmail Hesabı Açmak İçin Tıklayın!!
  • Buradan Hesab Bilgilerinizi doğru girerek , doğruluğu önemli . Hesabınız oluşturabilirsiniz.





  • Gmail Hesabınız Aldıktan sonra işler daha da basit olacaktır. Şimdi Googleden Youtube yazarak youtube giriyoruz. Girdikten sonr şu şekillde :








  •  Oturum Aç Denen Yere Tıklıyoruz . Daha sonra oturumla giriş yaptıktan sonra . Kanalım Yazan yere tıklıyoruz.







  • Tıkladıktan sonra ; Bu şekilde yazan ekrana isminiz soy isminiz yazarak kanal oluşturuyoruz.





  • Evet Youtube Kanalız Açtınız Arkadaşlar Kanal İsim Ve soy ismine kanalımıza koymak istediğiniz bir isim koyarsanız sizin için daha iyi olur. Melasa Ben isim Kısmına Bilseniziyi diye yazdım soyad yazan kısmında Olur Yazdım Bu şekilde de kendi blogger sitemin youtube kanalını açmış oldum. Açılan ekranda kanal fotosunun alt kısımda gördüğün ayar kısmına basarak 






  • Aşagıdaki resimde gördüğünüz kanal düzeni özelleştir kısmına tıklayın.







  • Bunu yaptıktan sonra kaydedin ve tekrar girin . girdikten sonra Tartışma sekmesini gösteri açın, daha sonra yorumlara otomatik cevap verin şıkkı kalsın. Alt sekmede göreceğiniz kısımda kanalınızın bilgilerini çevirerek yabancı kişileri de bilgilendiririz fakat şimdi buna gerek yok . Daha sonra yapacağız. Kanalı düzenini özelleştirin alt kısmında bulunan gelişmiş ayarlarına tıklayarak , Şu ayarları yapınız. 
  1. Ülkenizi Seçin
  2. Kanalınız Ana fikri olan etiketleri girin Melasa Ben Bu kanal da Blogger , Vlogger , Eylence Olarak videolar çekmeyi düşünüyorum bu şekilde yazacağım virgül koymayı unutmayın
  3. Reklam kısmında reklam göster kısmı kalsın 
  4. Adwords hesabı bağlayın karışmayın Adwords hesabı videolarınız tanıtmak reklam vermek için kurulan bir şirket.
  5. Kanal Önerilerine İzin Verin
  6. Kanal Abonelerinizin Gözükmesine İzin Verin.
  7. Google Analytics mülk takibi kimliği Yerini boş bırakın sonra ekliyeceğiz.




  • Olduğun sayfanın sol kısmında Durum Ve Özellikler kısmına tıklıyoruz.




  • Doğrula yazan yere tıklayarak , Ben doğruladığım için doğrulandı yazıyordu o yüzden karaladım. Doğrula kısmına tıklıyoruz tıkladıktan sonra , Telefona kısa mesajla diyen şıkkı işaretleyerek telefonumuzu yazıyoruz yazdıktan sonra telefonunuza gelen youtube hesabınızı doğrulama kodunu girerek hesabınızı onaylatmış oluyorsunuz.



  • Daha sonra bulunduğunuz o sayfada alt kısmında gördüğünüz para kazanmayı etkinleştire tıklıyoruz.




  • Tıkladıktan sonra ise ; Başlayın  Basıyoruz . Para Kazanmayı Aktifleştirme İçin Bir Adsense Hesabınıza İhtiyacınız Var Hiç merak etmeyin Linkini Vereceğim. 
  • Adsense Hesabı Almak İçin Tıkla ?
  • Adsense Hesabına gmail hesabınız la üye olarak alınabilirsiniz. Bunları yaptıktan sonra bir onaylanma süreci vardır. Kaç gün olduğunu bilmiyorum sizi yanıltmak istemem.
  • Tekrar başlayın Kısmına dönersek eğer : 





  • Böyle bir sözleşme ile karşılaşırsınız burada kısaca Sahtekarlık,hile,gasp,hırsızlık yapmanın günahlarından ve olacak büyük sorunlardan bahsediyor eğer işinizi düzgün yapacağınıza inanıyor iseniz imzalayın yoksa da uğraşmayın bu yazıyı da okumayın boşuna . Sözleşmede olan 4 şıkkı da işaretleyip ve kabul ediyorum  butonuna tıklayın.


  • Karşınıza Çıkan Bu yazı da videolarınız da reklam göstermek için patner şirketi olan adsenseye bağlanacaktır. Biraz önce hesabınızı almıştınız şimdi adsense Hesabı oluştura tıklıyoruz.Tıkladığınızda sizden oturum açma izni isteyecektir  sizde evet diyerek ilerleyeceksiniz.  Oturum Açtınız ve youtube sitenizi doğruladınız ileri tuşuna basarak  tüm bilgilerinizi doğru doldurduğunuza emin olun , doğru girmeniz önemli. Başvurumu gönder diyerek Ekrana gelen bu yazıyı okuyun :

  • Kısacası Hile , Spam kabul etmiyoruz işinizi düzgün yapın diyorlar. Evet sözleşmeyi kabul ediyorum kutusuna tıklayarak daha sonra da kabul ediyorum butonuna basın. Youtube Sitesine geri dönecektir daha sonra şu şekilde bir yazı çıkacaktır.


Arkadaşlar incelenerek o zaman ki yoğunluğa bağlı bir şekilde onay süreci işlemektedir . Evet size şu sorunun cevabını verdim youtube kanalı nasıl açılır ve nasıl kazanç sağlanır size bundan bahsettim umarım yardımcı olmuşumdur. Eğer bu konuları sevdiyseniz ve devamının gelmesini istiyorsanız blog siteme abone olarak benim blog aileme katılmış olursunuz . Bundan çok mutlu olacağımdan eminim. Youtube kanalım abone olmak isterseniz de . Youtube Kanalım İçin Tıkla Size Yardımcı olduğumu düşünüyorsanız bu konuyu paylaşmaktan kesinlikle çekinmeyin. Yorumlarınızı Merakla bekliyorum . Konu Hakkında yorumlarınızı yapabilirsiniz acil bir durum da lütfen iletişim formunu doldurarak bana ulaşabilirsiniz. Unutmayın abone olarak siz daha önde olacaksınız.

Bu yazıyı paylaşarak insani görev yapmış olursunuz , Yorum yazarak beni mutlu edici sözler yazmanız ise bu da sizin iyilik değer bir insan olduğunuzu gösterir.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim bir sonraki konum : Kanala Kapak Ve profil nasıl Yaparım Nasıl Ayarlarım Olacaktır sakın kaçırmayın kaçırmak istemiyorsanız eğer abone olarak mail adresinizden takip edebilirsiniz.


Bir sonraki konumuz

Bir sonraki konuları takip etmek için blog abone olarak bunu kaçırmaya bilirsiniz.

Alttaki butonlar dan Palaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

back to top